Monday 21 August 2017

Schaefer Optioner


Bernie Schaeffers Alternativ Advisor Alternativ Bernie Schaeffers Option Advisor Lär dig att handla alternativ från en av Americas bästa marknadstimers. Med över 25 års handelserfarenhet, namngavs Bernie Schaeffer vinnare av MarketWeek s 2002-marknadsprognos och rankades av Timer Digest som den 1 långsiktiga marknadsföraren för de senaste tre åren. Upptäck hur hans unika Expectational Analysis-tillvägagångssätt avslöjar lönsamma alternativ handelsmöjligheter på både tjur - och björnmarknader. 1 år 149. stockfocusak75.html 17.25 Produktbeskrivning Lär dig att handla alternativ från en av Americas bästa marknadstimers. Med över 25 års handelserfarenhet, namngavs Bernie Schaeffer vinnare av MarketWeek s 2002-marknadsprognos och rankades av Timer Digest som den 1 långsiktiga marknadsföraren för de senaste tre åren. Upptäck hur hans unika Expectational Analysis-tillvägagångssätt avslöjar lönsamma alternativ handelsmöjligheter på både tjur - och björnmarknader. 1 år 149. Relaterade poster i OptionsSchaeffers Schaeffers: Schaeffers Investment Research tillhandahåller aktie - och optionsrekommendationer, alternativutbildning och marknadskommentarer. Schaeffers Investment Researchs nuvarande plats är listad som i Cincinnati, Ohio. Jag abonnerade på Schaeffers Investment Research i hopp om att använda detta system för att komplettera min nuvarande strategi och för att upptäcka några stora vinnare. Schaeffers Investment Research är känt för sina valmöjligheter men innan jag skulle överväga att lägga mina hårdförtjänta pengar i valmöjlighetsrekommendationer (med tanke på den extremt riskabla karaktären av optioner), ville jag se hur lagerrekommendationerna utförde (jag faktiskt slutade prenumerera på Schaeffers Spelare alternativtjänst som ett resultat av en säljreklam, och resultaten var obehagliga). Innan jag anmälde mig till prenumerationen tittade jag på nätet för att läsa några recensioner av vad andra abonnenter hade att säga om abonnemanget. Det var väldigt svårt att hitta många, om några positiva recensioner på någon fas av Schaeffers Investment Research. Medan dessa recensioner borde ha skrämt mig bort, jag följde en prenumeration ändå. När allt kommer omkring, om Schaeffers skulle kunna producera bara ett par av de stora vinnarna på webbplatsen pralade, verkade prenumerationen kunna vara väl värt kostnaden. Första sakerna först kostar Schaeffers Daily Bulletin 59 per månad, 149 ett kvartal eller 495 på årsbasis. Med den här kostnaden ska du få de viktigaste nyheterna på marknaden varje morgon innan ringen öppnas. Denna prenumeration innehåller ett Utvalda lager med fördjupad analys, dagliga kommentarer och dagliga bullbear lista över lageridéer. Tyvärr, vad du faktiskt får är ingenstans nära det annonserade erbjudandet. Schaeffers Daily Bulletin är tänkt att erbjuda sina marknadsrörande nyheter innan öppningsbellen ringer varje dag. När jag registrerade mig antog jag att jag skulle få detta nyhetsbrev tidigt på morgonen, vilket ger mig möjlighet att läsa över varje analys som presenteras, göra ytterligare noggrannhet och kräva sedan råd om öppningsblocket. Problemet med mitt antagande är att du faktiskt får dessa e-postmeddelanden runt 9: 15- 9: 20 EST varje dag (det fanns jämna dagar då jag inte fick mailen fram till kl 11), vilket inte ger mycket tid (om någon alls ) att agera på några föreslagna affärer. Jag är inte säker på varför Bernie inte skickar e-postmeddelandet till abonnenter natten innan eftersom det skulle ge abonnenter tid att fatta ett utbildat beslut, men det skulle fortfarande inte förbättra kvaliteten på hans rekommendationer. Jag tror att den enda potentiellt positiva sak som jag kunde tänka att lista i den här översynen skulle vara att Schaeffers Investment Research inte kräver att du hämtar någon komplicerad programvara. Annat än det kunde jag verkligen inte hitta något annat positivt att säga om detta system. Du får cirka 3 tjurstocksplockar och 3 lagerlager väljer dagligen, med slutkursen för föregående dag som anges. Det finns inga inträdespunkter eller parametrar som föreslås alls, med undantag för det enda utvalda lagret av dagen. Jag är inte säker på vilka parametrar ett lager behöver mötas innan de rekommenderas till abonnenter, eller om det finns några alls. Det verkar som om Bernie brukar rekommendera haussepositioner på aktier som har en stor mängd kort ränta, i hopp om att någon återhämtad styrka i aktien kan tvinga korta säljare att täcka sina förlorade positioner och driva priset upp. I huvudsak verkar det som om Bernie rekommenderar positioner med en kontrarisk vy, till exempel: Alla andra tror att detta lager kommer att gå ner, så jag tror att det kommer att gå upp. Även om det verkar som han också rekommenderar bearish positioner på aktier som har en stor mängd kort ränta, men i det här fallet hoppas han att ett lager som nyligen har återhämtat sig kommer att köras tillbaka av korta säljare. Återigen är jag inte exakt säker på vad Bernies kräver parametrar. Dessa antaganden görs baserade på beskrivningarna av det utvalda lagret om varför det har blivit valt. Vad som än är hans strategi är det inte särskilt framgångsrikt. Jag hade personligen flera tekniska problem när jag använde Schaeffers Daily Bulletin eftersom jag inte hade tillgång till någon form av portfölj, det fanns länkar till de rekommenderade bestånden som inte fungerade när jag klickade på dem, det fanns inga diagram som visas med utgångsavgång poäng, jag har ingenting. Jag skickade i flera e-postmeddelanden som ignorerades, och när jag äntligen fick ett svar var jag inte nöjd med det svar jag fick. Jag fick höra att positionerna kan generera idéer för lång eller kort position men ingen analys skulle göras på något annat än det utvalda lagret. Länkarna som fanns i e-postmeddelandet hade tidigare omdirigerat användaren till skärmavsnittet på webbplatsen men det finns inte längre därmed varför jag fortsatte att få sidan inte hittat meddelande. Efteråt påminns jag att Bernies primära fokus är optionsmarknaden. Således är den dagliga bulletin-tjänsten som erbjuds på Bernie Schaeffers webbplats inte betalt lika mycket som uppmärksamhet som deras alternativtjänster. Jag skickade också in flera e-postmeddelanden som begärde att titta på Bernies övergripande portfölj eller något slags mätbart resultat för sina rekommendationer, och mina e-postmeddelanden ignorerades. Efter otaliga e-postmeddelanden fick jag äntligen ett svar och kunde ta en titt på Bernies prestanda de senaste 12 månaderna. Jag trodde att Bernies stockpicks var fattiga innan jag fick chansen att se på deras faktiska track record, eftersom de flesta av de rekommenderade aktierna tycktes göra exakt motsatsen till vad de skulle göra. När jag en gång hade chansen att ta en titt på deras uttalade prestation visade det bara min teori att Bernies stock picking strategi är ungefär som att kasta pilar på en darttavla. Bankkortet som jag mottog var en 12 månaders rullande banbrytning från augusti 2014 till juli 2015 och listade 185 branscher som gav en NEGATIV -18,25 för året. Rapporten jag uppgav att portföljen startade var 20 000 och portföljen slutade från 73115 var 16 350.70. Av de 185 rekommenderade branscherna fanns 114 förlorare, vilket gav Bernie en ungefärlig 38,38 framgångshastighet. Ja, du läste det korrekt en 38 succeshastighet Det är ett minne som blåser för mig att en tjänst som Bernies fortfarande är kvar, med en sådan hemsk historia. Det är värt att notera att när man räkna förlorarna inkluderade jag inte några affärer som hade en vinst som förlust. Det är också värt att notera att en stor del av vinnarna bara fått en bråkdel av 1, vilket knappast är något att skryta om. Efter att ha tittat igenom alla siffror verkade det som om Bernie gjorde ett exakt jobb att registrera transaktionerna, men det gick inte att kontrollera Bernies inmatnings - och utgångspunkter mot de rekommenderade priserna förutom de transaktioner som inträffade under min prenumeration. Förutsatt att alla siffror registreras exakt betyder det fortfarande att en investerare som följer Bernies-rekommendationer skulle ha en portfölj som gav en negativ -18,25 för året enligt bolagets egna register. Jag skickade faktiskt ett mail och frågade varför (med så dålig track record) någon skulle någonsin prenumerera på sin tjänst istället för att helt enkelt köpa en indexfond eller ens livränta av något slag, och igen ignorerades min e-postadress. Den katastrofala portföljen och de dåliga rekommendationerna stärktes dock bara mitt beslut, och jag avbröt därför min prenumeration. Min enda ånger var att jag inte avbröt förr. Den sista smärtpunkten som är värd att skriva om är Bernie Schaeffers överdrivna försäljningsstrategi. Det är verkligen den mest obevekliga försäljningsstrategin jag någonsin har upplevt, med vilken produkt som helst. Samma dag som jag anmälde till min prenumeration fick jag ett erbjudande till Bernies Overnight Trader-abonnemang (som enligt Bernie normalt kostar 2,990 i 2 år) för endast 495, men jag hade bara fram till midnatt för att fatta mitt beslut. Efter att jag valde att inte fortsätta prenumerationen fick jag ett mail som fick mig veta att Bernie förlängde erbjudandets utgångsdatum en dag för att få mig att registrera mig. Så inom 24 timmar efter att jag anmält mig till en prenumeration som jag inte kände till kunde jag bestämma om jag ville ha ett annat dyrt abonnemang ovanpå det jag just anmält mig till. Inte ens två dagar senare fick jag en annan liknande e-post bara den här gången det var för Bernies Weekend Trader och det var samma scenario, vilket gav en stor rabatt som jag var tvungen att agera omedelbart. Denna spärr av e-postmeddelanden var den enda konsekvensen under min tid som abonnent för Bernie Schaeffers Investment Research och det måste bli mycket gammalt, väldigt snabbt. Sammanfattningsvis är Bernie Schaeffers Daily Bulletin den absolut värsta och mest dåligt förvaltade investeringsabonnemang som jag någonsin har stött på. Bernie rekommendationer bör knappast betraktas som sund investeringsrådgivning, med de lägsta normerna. De flesta rekommendationerna åtföljs inte så mycket som en förklaring till varför det aktuella lagret rekommenderas att flytta i en viss riktning. Bernie och hans personal är helt för fokuserade på körförsäljning, istället för att se till att de tjänster de erbjuder är upp till par med sina annonser. För 495 per år finns det mycket bättre system tillgängliga. När de flesta tjänster säger att resultaten talar för sig själv, menar det vanligtvis det på ett bra sätt, i så fall talar resultaten verkligen volymer om kvaliteten på den här tjänsten. Håll min varning och håll dig borta Schaeffers granskades av Greg Branson den 16 september 2016 betygsatt 1.0 av 5John V. Schaefer Som VD och koncernchef på SPORTSMANS WAREHOUSE HLDGS. John V. Schaefer gjorde 1.861.026 totalt ersättning. Av denna summa erhölls 840 000 som lön, 980 000 mottogs som bonus, 0 mottogs på aktieoptioner, 0 tilldelades som lager och 41 026 kom från andra typer av ersättningar. Denna information är enligt proxyansökningar inlämnad för budgetåret 2015. ANVÄNDA ETT FÖRVALTNINGS - ELLER FÖRETAGSNAMN I diagrammet på denna sida finns en sammanfattning av den totala årliga lönen för John V. Schaefer. VD och koncernchef på SPORTSMANS WAREHOUSE HLDGS, som rapporterats i deras proxyutlåtanden. Totala kassakompensationsinformation består av årliga grundlön och bonusar. SPORTSMANS WAREHOUSE HLDGS resultaträkningar för verkställande baslöner och bonusar lämnas in årligen med SEC i Edgar-arkivsystemet. SPORTSMANS WAREHOUSE HLDGS årsredovisningar om verkställande ersättningar och löner finns oftast i Def 14a-dokumenten. Summa Aktieaggregat tilldelas dagsvärdet av aktier och optionsutmärkelser och långsiktiga incitament som beviljats ​​under räkenskapsåret. Annan kompensation täcker alla kompensationsliknande utmärkelser som inte passar in i någon av dessa andra standardkategorier. Antal rapporterade inkluderar inte förändring av pensionsvärde och icke-kvalificerad uppskjuten ersättning. Andra chefer i detta företag Denna rapport är inte för kommersiell användning. Grundliga recensioner har genomförts för att säkerställa att dessa uppgifter exakt återspeglar upplysningar. För en fullständig och slutgiltig förståelse av lönerna för ett företag bör användarna dock hänvisa direkt till det faktiska, fullständiga proxyutlåtandet. Användning av uppgifter om ansvarsfriskrivning Informationen som visas här är en rapportering av information som ingår i företagets proxyutlåtande. Fullmaktsuppsättningen innehåller fotnoter och förklaringar till denna information plus annan information som är relevant vid bedömningen av kompensationsinformationens övergripande värde och lämplighet. För de som är intresserade av att genomföra en detaljerad kompensationsanalys rekommenderar vi att du granskar hela proxyutlåtelsen. Du kan hämta det fullständiga proxyformuläret genom att gå till Securities and Exchange Commission (SEC) webbplats på sec. gov och ange företagets namn och sedan titta i den första kolumnen för en post av Form DEF 14A (eller någon liknande kod). Du kan också hitta årliga proxyutlåtelsen genom att gå direkt till företagets hemsida. Vad är ett proxy-uttalande En proxy-uppsägning (eller proxy) är en blankett som alla amerikanska företag som är föremål för handel är skyldiga att arkivera med Securities Exchange Commission (SEC) inom 120 dagar efter det att budgetåret slutar. Fullmakten måste skickas till varje aktieägare före bolagsstämman. Alla proxyutlåtanden är offentliga handlingar som görs tillgängliga för allmänheten av SEC. Proxyutlåtandenas huvudsyfte är att varna aktieägarna till årsmötet och ge dem information om de frågor som kommer att röstas om under årsmötet, inklusive beslut som val av styrelseledamöter, ratificering av val av revisorer och andra aktieägartillhöriga beslut, inklusive aktieägda initiativ. Också proxies måste lämna specifika detaljerade uppgifter om lönepraxis för vissa chefer. Om du är en hårdkärn investerare är du förmodligen bekant med Bernie Schaeffer. Han gör rundorna på de finansiella nyheterna, men han är ganska låg nyckeln jämfört med andra i fältet. Hans företag är som en stormarknad som erbjuder ett brett utbud av investeringsprodukter från böcker, utbildningskurser om investeringar och kapitalplockningstjänster. De har en fri del på deras webbplats som har verktyg och citat. Om du prenumererar på en tjänst skickar de ut ett paket som lyfter fram disciplin, filosofi med produkten och en förklaring om hur programmet fungerar. Jag tycker att de är mycket noggranna. Jag hade stor framgång med en av sina plockningstjänster, så jag prenumererade på tre andra i familjen Schaeffers, till rabatterat pris, med varierande grad av framgång. En av sina tjänster, Players, är en alternativplockningstjänst som inriktar sig på kortfristiga pengar. De flesta alternativen är prissatta till under 1,00. När spelarens varningar kommer ut måste du gå snabbt för att komma in eftersom det finns en prisökning med volatilitetsbromsen på grund av att en massa människor köper samma alternativ. Alla dessa alternativ rekommendationer är raka köp av samtal eller satser och inga spridningar. Jag såg stora drag i alternativpriser inom en vecka med hjälp av Schaeffers Players-tjänsten. Saken med den här tjänsten är att det verkligen är för aggressiva handlare och inte för svaga i hjärtat. Jag minns tre gånger där rekommendationer kom ut om alternativ med mindre än två dagar före utgången. Det är super aggressivt i min bok. Jag deltog i två av de tre med en som var 50 vinnare och den andra var en tvätt. Jag höll bara för den dagen. Typiskt är rekommendationen på alternativ med cirka tre veckor kvar till utgången. Precis som med övriga plocktjänster, tycker jag om att se vilken inverkan varje tjänst har genom att titta på tid och försäljning direkt efter att rekommendationen kommer ut. Det var en stor stigning i volymen av alternativval med denna Players-produkt. Volymen var inte lika stark som Changewaves Option Traders plockar, men volymen och prisrörelsen var betydande. Det mesta av min framgång kom med att använda min strategi att lämna efter 50 vinster och spännande om det gick till valet 30 (vilket är en mycket snabbare koppel än vad jag brukar använda). Försäljaren hos Schaeffers berättade för mig att jag skulle få ut 100 vinster eller mer och lämna med 50 förluster, men jag hittade min strategi att fungera bra för mig. (fortsatt)

No comments:

Post a Comment